Για σένα, άλλοθι δεν θέλω

Aikaterini Tempeli

..

..

Για σένα, άλλοθι δεν θέλω

..

Η καρδιά μου

είναι μια σπηλιά μ’ αγρίμια,

με σκουριασμένες λύπες κι αγριόχορτα.

Άγριοι άνεμοι φυσάνε από παντού,

γεμίζει σαπισμένα φύλλα.

..

Πολύχρωμο χιόνι,

δε βρίσκω πουθενά.

Σκουλήκια μόνο

ακουμπούν τα πόδια μου.

Νεκρές οι πεταλούδες,

γκρίζα τα ουράνια τόξα.

Και μόνο κάτι κόκκινα φιλιά,

επιμένουν να κολλάνε πάνω μου..

..

Η καρδιά μου λοιπόν,

ειν’ η Αλήθεια που δεν αθωώνεται.

..

Ορθή περιμένω το κατηγορητήριο.

Στα μάτια μπορώ,

να τους κοιτάξω όλους.

Γιατί εγώ

για σένα,

άλλοθι δεν θέλω.

..

Κι αν κυνηγιέμαι μ’ ένα φθινόπωρο

κι όλο κουρέλια ντύνομαι,

άδοξα ηττημένη,

στα γόνατα δεν πέφτω.

Δεν παρακαλάω το Θεό μου

να με γλυτώσει απ’ τα καρφιά,

το ξύδι,

το αγκάθινο στεφάνι.

Γιατί εγώ για σένα,

άλλοθι δεν θέλω.

..

Διψάω, πεινάω, κρυώνω..

Κι η καρδιά μου

είναι μια Επιθυμία που ψυχορραγεί.

..

Αλλά μη νοιάζεσαι Βασιλιά μου..

Μέτρησε τα…

View original post 22 more words

2 thoughts on “Για σένα, άλλοθι δεν θέλω

    1. Καλησπέρα αγαπητή Κατερίνα…πρώτα εγώ κι όλοι οι αναγνώστες μας και εραστές της καλής ποιοτικής ποίησης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα και στην έμπνευσή σου, στις “εικόνες ψυχής” και στην ομορφιά του ποιητικού σου λόγου. Νά ‘σαι καλά και καλή ξεκούραση όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι, όπου κι αν βρίσκεσαι ! Φιλιά πολλά !

Leave a Reply

