Παρουσίαση βιβλίου : “Τα σκοτάδια μου” του James Ellroy – Η τρέλα κι ο εγκλεισμός / Μέρος Ι

Aikaterini Tempeli

.

ELLROY-SKOTADIA.jpg.

Ομολογώ πως δεν είμαι φανατική του αστυνομικού μυθιστορήματος. Αν τύχει ευχαρίστως θα διαβάσω κάτι, αλλά σίγουρα δεν παρακολουθώ την εξέλιξη των μετρ του είδους, όχι επειδή το σνομπάρω αλλά καθαρά από έλλειψη χρόνου. Επειδή οι προτεραιότητές μου μοιραία μ’ οδηγούν στις επιστημονικές εκδόσεις.

Όταν ήρθε στα χέρια μου λοιπόν το συγκεκριμένο βιβλίο χαμογέλασα, αφού ο άνθρωπος που μου το δώρισε ξέρει καλά πως αν κάτι αντιμετωπίζω αλλά δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό, λέω πως “έχω τα σκοτάδια μου”. Βάζω μάλιστα και μια ηρωίδα μου στο μυθιστόρημα που τώρα γράφω να χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη έκφραση.

“Ανησύχησα” λοιπόν αρχικά μήπως διέπραξα άθελά μου λογοκλοπή, αλλά τελικά ο πρωτότυπος τίτλος είναι “My darkplaces” (στα ελληνικά κυκλοφορεί απ’ τις εκδόσεις “Άγρα” σε μετάφραση του Ανδρέα Αποστολίδη). Άρα εντάξει είμαστε. Κι ακολούθως κατάλαβα πως για άλλο λόγο έφτασε στα χέρια μου. Κι αυτός ο λόγος είναι…

View original post 598 more words

Leave a Reply

