Παρουσίαση βιβλίου : “Τα σκοτάδια μου” του James Ellroy – Η τρέλα κι ο εγκλεισμός / Μέρος ΙΙ

Aikaterini Tempeli

.

ELLROY-SKOTADIA.jpg.

Είδαμε στην προηγούμενη ανάρτηση πως ήδη ο Ellroy πάλευε με τις φωνές. Σύντομα έφτασε και στο επόμενο στάδιο:

Ο Λόυντ ζούσε στο Δυτικό Λ.Α.  Είχα κατασκηνώσει στην οροφή του κτηρίου του. Η πρώτη παραίσθηση μου ήρθε στο μπάνιο του. Ένα τέρας πήδηξε μέσα από τη λεκάνη της τουαλέτας πάνω μου. Έκλεισα το καπάκι κι είδα κι άλλα τέρατα να περνάνε από μέσα του. Αράχνες σκαρφάλωναν στα πόδια μου, γρομπαλάκια εκτοξεύονταν στα μάτια μου (…) Ήταν μέσα Ιουνίου. Σηκώθηκα από έναν υπνάκο και σκέφτηκα: “Χρειάζομαι τσιγάρα”. Το μυαλό μου τότε έπαψε να λειτουργεί. Δεν μπορούσα να συνεχίσω ή να ανακαλέσω αυτή την απλή σκέψη.

Το μυαλό μου κουτουλούσε σε άδειους τοίχους (…) Δεν μπορούσα να πω ούτε καν το όνομά μου. Δεν μπορούσα να σκεφτώ το όνομά μου. Δεν μπορούσα να σχηματίσω καμία σκέψη. Το μυαλό μου ήταν νεκρό· το κύκλωμα του εγκεφάλου μου είχε αποσυνδεθεί…

View original post 483 more words

Leave a Reply

