Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους – Νέο βιβλίο του Δημήτρη Σαραντάκου

Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Προσοχή, ακολουθεί διαφήμιση!

9789602357699Πριν από ένα μήνα περίπου (τον Ιανουάριο) κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΓΝΩΣΗ, το νέο βιβλίο του πατέρα μου, του Δημήτρη Σαραντάκου Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους. Ο υπότιτλος του βιβλίου, Ευτράπελες ιστορίες από αρχαίους συγγραφείς και ανθολόγους, περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενο.

Αν τα άλλα βιβλία του πατέρα μου τα έχω παρουσιάσει από τις σελίδες μου με χαρά και καμάρι, ειδικά για τούτο εδώ αισθάνομαι διπλό καμάρι, επειδή κατά κάποιο τρόπο γεννήθηκε μέσα από τις σελίδες αυτές. Εννοώ ότι είχα αναρτήσει στο σάιτ μου μια σειρά άρθρων του πατέρα μου, που αρχικά είχαν δημοσιευτεί (με το ψευδώνυμο Δ. Γερμιώτης) στο περιοδικό Φιστίκι. Τα κείμενα αυτά τα διάβασαν οι άνθρωποι του εκδοτικού οίκου, τα βρήκαν αξιόλογα και πρότειναν να βγουν σε βιβλίο, πράγμα που έγινε!

Μια πρώτη ιδέα για το βιβλίο μπορείτε να πάρετε από τον παραπάνω σύνδεσμο, ωστόσο πρέπει να σας προειδοποιήσω ότι αφενός τα αρχικά κείμενα έχουν…

View original post 56 more words

Leave a Reply

